¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Se Busca: Clases de capoeira

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 8:27 pm

Pos aixo, estic buscan algun centre on donin clases de capoeira al a ciutat de reus, si algu me podria fer el favor de ajudarme a buscarne ... xD


saludines negruzcoos monkey
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 10:12 pm

...tu busca x internet que segur que algu hi haura:

Busco Metge AntiGripal... xDDD **** merda! Tic mes engripat que yo que se!!! Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 11:59 pm

jejeje fastidiat xD

ja e trobst un lloc on men ensenyin, i aixi poder fotrerli a algu una patada en tota la cara, a traves de un divertit ehh "ball" xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 3:53 pm

CAPOEIRA????'Marikonades.El k auries de fer es el k faig jo o eske tens por?Gallina.
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDv Gen 23, 2009 7:34 pm

ah claro... que no volerse trencar el cap fen un salt en un globo es ser cobard xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 1:52 am

JAJAJA TU?? CAPOEIRA??? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pero tu saps que es fa a capoeira?? xDDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 12:11 pm

quan mes hi penso mes em ric xdddd
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 10:29 pm

Ray escrigué:
JAJAJA TU?? CAPOEIRA??? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Pero tu saps que es fa a capoeira?? xDDDDDDDD

y tu? saps que s'hi fa? xD

Mumporro escrigué:
quan mes i penso mes em ric

riu, riu que la majoria de aixo no o sabries fer xD

Tornar a dalt Ir abajo
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 1:26 am

Doncs clar k se k si fa...

XDD i tu pretens fer aixo???? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 1:36 pm

Ray escrigué:
Doncs clar k se k si fa...
:

i que es fa? xD (comodin: wikipedia)

ara amb la forma amb la uq estic no.. pero amb uns anyets... xD

a mes tu no ets el mes adient per a parlar, tu, que et fots de cap cuan guanyes un duel o una bg xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 7:10 pm

TIU.Aixo es una kopiada del k faig jo,nomes k aixo li foten un balñlet i ya esta pero es el k faig jo.I keda mes be sense ball.
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDg Gen 25, 2009 8:00 pm

si ens hi posem a buscar, la capoeira va ser anterior al parkour, ja que els esclaus portats de africa, es van revelear amb una forma de lluitar, que els vigilants nomes havien vist com un ball inofensiu, y el parkour va surgir excessivament ffa poc, amb el moviment hip hop i rap Chaska! la copia, sembla mes ve el parkour, mes que la capoeira xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 3:51 pm

Ya k saps tant et dire el k no saps:Yo nof aig parkour faig tricks.Aixi k buska avera ki va ser mes vell.Perke tu dius k son kopiada pero eske es el mateix pero un amb ball i un altre sense pero en realitat son lu mateix ja k si el k fagi jo li fotu combinacions de backflips i mes faig capoeira.
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDl Gen 26, 2009 11:09 pm

Ledra escrigué:
Ya k saps tant et dire el k no saps:Yo nof aig parkour faig tricks.Aixi k buska avera ki va ser mes vell.Perke tu dius k son kopiada pero eske es el mateix pero un amb ball i un altre sense pero en realitat son lu mateix ja k si el k fagi jo li fotu combinacions de backflips i mes faig capoeira.

anda, jo pensaba que els tricks eren part del parkour
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 9:25 am

Pues no el parkour es un tipus dew esport k konsiseix en la filosofia de evitar obstacles o traspasarlos lo mes rapid posible i el freerunning(tricks)no fa res d'aixo sino km indika es free lliure i pots fer el k et dona a gana en komtes de pasar obstacles rapidament pues vas i et fots un backflip o un from o algu.
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 3:18 pm

freeruning.. es tambe un nom donat per al parkour.. xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 4:29 pm

Si la gent k diu freeruning son les males llengues tothom diu faig parkour i en realitat fa freeruning el k pasa eske km es une stil k es pot barrejar pues al parkour li donem nom al freeruning pero no es aixi.
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 7:41 pm

mare meva kin putu rollo... jo pensant que tornan del cap d setmana hi hauria algu interessant(si faltaba algu xDDD), que no avia tingut internet, i ara em trobu amb akesta merda discusio -.- fins i tot es mes interesant la clase de informatica que stic fent ara kin putu rollu! menjat un filipino capullu!


Editat per darrera vegada per funito el Dt Gen 27, 2009 9:21 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDt Gen 27, 2009 8:52 pm

CAPONeira! tio ja seo n anar, pero esta a 19 minuts a peu xD al pavello muniscipal xD


los conguitos os saludan monkey monkey

PD: mirat la primera part de la frase, perque hi ha algo que no hi cuadra.. o falta xd

Edit: m'has recordat a aixo


Editat per darrera vegada per Aelfric el Dj Gen 29, 2009 1:04 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDc Gen 28, 2009 11:04 pm

osita **** 52 euros costen les clases de capoeira.. masembla que res de res al final xD
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 12:47 am

Ara ja no fa tanta gracia eh! Totes les il·lusions de una pobre criatura s'han anat a norris que diriem o la "quinta llet" en catala correcta a la ciquena galaxia. Les butxaques dels infants estan buides , el pobre noi el capoeira s'ha li ha acabat digues adeu perquè mai mes el tornaras a practicar! xDDDD VAYA ROLLU ES NOTA QUE EL SERVER SA CAIGUT OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 12:49 am

Edit: m'has recordat a aixo
[/quote]

OMG no saps ficar links !!!!!!!!!!!!! [URL][/URL] !!!!!!!!!!111

Edit: de Seruhi https://www.youtube.com/v/g_iKI5Mg_rw
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 1:03 am

funito escrigué:
Edit: m'has recordat a aixo


algun mamonaso ma cambiat el link, quan e ficat per priemra vegada el link, el video es veia perfectament, i ara , al mirar a vere que avia pasat, m'ho havien cambiat per [flash] en comptes de [youtube] que era el que jo tenia ficat abans i era el que funcionaba xD

ah mo e pensat, i 50 euros si es fan tots els dies de la setmana, les clases son dos dies aixi que seran mes o menys 6 euros mensuals, amb els meus estalvis tinc per a dos anys o mes! 200 euros estalviats xD

JODETE Pollitocat xD


EDIT: P/U/T/O/ pollo, qui collons li ha odnat a aket poders de mod? com pots veure la teva [url] tampoc funciona... tarambana!

xD
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 10:36 pm

xDona ! jo tavia fica t [URL][/URL] xq sabesis k sabia d ficar URL no pas youtube OMG! dsd kuan es fica [youtube][/youtube] x ficar un link d una pagina web!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitimeDj Gen 29, 2009 10:38 pm

doncs per a fer aixo



TIO VAIA **** ASCO! han cambiat la configuracio dels forums

joder poso poso amb link

El P/U/T/O video ostia, de quina mala lletm 'ha ficat aixo ara
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Se Busca: Clases de capoeira Empty
MissatgeAssumpte: Re: Se Busca: Clases de capoeira   Se Busca: Clases de capoeira Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Se Busca: Clases de capoeira
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: