| Deixare el Wow una temporada | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Deixare el Wow una temporada Dl Gen 12, 2009 2:08 am | |
| Weno dons aixo k posa al titol... Dons k deixare el wow durant un temps ... fins k els studis millorin... putser em pasare algun dia x el legion, x el foro s'ens dubte. Pero ara es la meva etapa final i tmpc la vull pifiar x un joc. Així que m'ha encantat sta amb vosaltres i spero veureus aviat ! | |
|
| |
Aelfric
Nombre de missatges : 164 Data d'inscripció : 06/12/2008
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dl Gen 12, 2009 4:27 pm | |
| NO TORNIS!
nah es broma.... oo... no? xD | |
|
| |
Ray
Nombre de missatges : 259 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 30 Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dl Gen 12, 2009 10:42 pm | |
| Sort funu, amb el TR!! Not desanimis i... ànims, que ho ptos aprovar !!! Esperem k tornis aviat ^^ | |
|
| |
Aelfric
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dl Gen 12, 2009 10:43 pm | |
| - Ray escrigué:
- Sort funu, amb el TR!!
Not desanimis i... ànims, que ho ptos aprovar !!!
Esperem k tornis aviat ^^ tu no t'en havies anat? | |
|
| |
Mumpo Admin
Nombre de missatges : 327 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dl Gen 12, 2009 11:35 pm | |
| aixi magrada... mantente a la teva posicio de sempre seruhi..! defensa les teves idees xd
a tu tagradaria una serie que es diu scrubs... la pots mirar per http://www.seriesyonkis.com/serie/scrubs/
a tu t'escauria el paper del conserje.. no per la feina (o potser si) si no per com tracta al protagonista xd i tambe mola com el tracta el cox..
segur que t'agrada..
PD: yo deixare el wow una mica penjat tambe | |
|
| |
Txell
Nombre de missatges : 388 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 34 Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dt Gen 13, 2009 12:55 am | |
| Ostres però que us passa que marxeu tots ara....... aix...
Weno Funu, no t'agobies massa amb el TR, que ja veuras que s'acaba ràpid tot això.
Ptonssssssssssssssssssssssss!! | |
|
| |
funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dt Gen 13, 2009 4:29 pm | |
| ^^Gracies x aki pasare casi segur RAY! Avui som DIMARTS espero que hagis tingut sort! Ja em diras ja!! | |
|
| |
Aelfric
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dt Gen 13, 2009 7:18 pm | |
| martes trece... jeje, jo e tingut sort, avui nomes man amenasat i man deixat molit l'os de la cama dreta, a Edicasio (sexual) fisica | |
|
| |
funito
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dt Gen 13, 2009 8:29 pm | |
| xDDD dns jo e tingut clase de 5-7 wenu encara l'estic tenint xDD sudu una mica d tot jaja ara us estis escrivint | |
|
| |
Ledra
Nombre de missatges : 323 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dj Gen 15, 2009 4:33 pm | |
| Buenu pues yo tmb deixare el wow durant 1 mes gracies a k tink 1 bras trenkat.
Ens veiem!!!!! | |
|
| |
Aelfric
| Assumpte: Re: Deixare el Wow una temporada Dj Gen 15, 2009 7:22 pm | |
| - Aelfric escrigué:
- NO TORNIS!
ahh no es pot dir mes clar, pero si mes alt xDDD | |
|
| |
Contenido patrocinado