| Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dt Des 09, 2008 11:58 pm | |
| Wenu avui estaba a classe i com k ens aburrim molt man explicat un rollu k putser algu ja u sap o putser no.., ficant 5 Qs al google i a voi terner suerte surt una cosa impresionant o sigui escriure a la barra del google "qqqqq" ... i dspres donarli a voi a tener suerte.
PD: Si lu de voia tenrer suerte no us surt 1r fique al google cerca sense haber escrit res llabos us apareixera l'antic google.
Y si us fa pal probaru aki teniu el link k sino va em decapitu http://blogdar.com/ugotnegams/ | |
|
| |
Txell
Nombre de missatges : 388 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 34 Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 12:05 am | |
| | |
|
| |
Ledra
Nombre de missatges : 323 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 12:27 am | |
| JAJAJAJAJAJAJAJA.KABRO K BO K ES XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.NO ES POT SURTIR NO?XDDDDDDDDDDDDDD
KASI EM PILLA MA MARE XDDDDDDDDDDDDD | |
|
| |
Mumpo Admin
Nombre de missatges : 327 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 10:30 pm | |
| le tancat rapid i se ma bloquejat xdd estaba instalanme al WoTKL axins k sa bloquejat el firefox, i per sort se ma tancat xd he tancat la pantalla per si un cas | |
|
| |
funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 11:22 pm | |
| jajajajaja xDD a mi em va pasar el mateix.... Txell mil perdons T.T... se k es cosa de tius T.T Im srry... | |
|
| |
funito
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 11:22 pm | |
| Mumpo pq et baixes el WOTLK? | |
|
| |
Mumpo Admin
Nombre de missatges : 327 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dc Des 10, 2008 11:52 pm | |
| per probar en servers privats instant 80 el death kinght i els altres. tranki, tinc en una altra carpeta independent el burning crusade, i em funciona.. ho vaig fer pq quan vaig instalar el parche 3.0.3 em feia pal borraru tot i comensar de nou fins al 2.4.3, axins k vaig copiar la carpeta de mun germa petit al meu escriptori, i obru el wow des dalla! | |
|
| |
Txell
Nombre de missatges : 388 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 34 Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dj Des 11, 2008 12:18 am | |
| | |
|
| |
funito
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dj Des 11, 2008 1:08 am | |
| jajajajaj ara la culpa sera meva T.T ... la culpa es de les meves orelles.... xDD k van sentir la conversa.... buuu!! A mub tu diria k tambe u fare ^^ | |
|
| |
Genky
Nombre de missatges : 123 Data d'inscripció : 07/08/2008 Edad : 39 Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) Dj Des 11, 2008 10:59 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) | |
| |
|
| |
| Compensesio x el link que no rulaba (Au kin mal sobretot pels tius) | |
|