kurata
Nombre de missatges : 205 Data d'inscripció : 05/08/2008
| Assumpte: Normes...ben poques Dc Oct 01, 2008 8:03 am | |
| Almogàvers es va crear per a poder parlar tranquilament en català, ja que si parles català al xat general, la penya reacciona de diferents formes, i amb motiu, donat que la llengua oficial del server és l'anglès. Així doncs, la única norma és que aquí, la llengua utilitzada és el català, tant a la germandat, com al foro.Espero no ferir els sentiments de ningú, però la llengua és el que impulsa aquesta germandat, des dels orígens. ( Ja veus tú ,ja tenim norma , BON ROTLLO , ) Ara falta concretar : si la llengua al sistema de veu (skype) es català o bilingüe (per defecte, català)
Editat per darrera vegada per kurata el Dv Oct 17, 2008 7:26 am, editat 1 cop en total | |
|
Txell
Nombre de missatges : 388 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 34 Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....
| Assumpte: Re: Normes...ben poques Dj Oct 02, 2008 2:36 pm | |
| No ha canviat massa la norma des del Radical Server XD [kurata][draenei]: Ara afegim lo del sistema de veu (skype) Salutacions! | |
|
Ray
Nombre de missatges : 259 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 30 Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile
| Assumpte: Re: Normes...ben poques Dg Oct 05, 2008 1:43 pm | |
| Que guay que hi hagi una llenguia com aquesta, la veritat quea mi el català m'agrada, i sobretot de com es pronuncia, sona mlt maco [kurata][draenei]: Almogàvers, la guild en català !! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Normes...ben poques | |
| |
|