¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)

Ir abajo 
+4
Ray
Mini
Txell
funito
8 participantes

Quin dia quedem?
Diumenge 5 Juliol
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_lcap0%Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Dilluns 6 Juliol
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_lcap75%Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_rcap
 75% [ 3 ]
Dimecres 8 Juliol
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_lcap25%Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Dijous 9 Juliol
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_lcap0%Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Divendres 10 Juliol
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_lcap0%Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 4
 

AutorMissatge
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDg Jun 21, 2009 9:37 pm

Wenu crec que el millor lloc es Pç.Catalunya davant de la sortida de metro que hi ha el cantó del FNAC , que us sembla be? espero que si XD , ara toca el dia, proposeu coses que podem fer ( els dies perfecte per mi rel 5 o el 6)
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDg Jun 21, 2009 9:43 pm

jo en principi, si vinc, m'anirien be o e dilluns o el dijous, m'es indiferent.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDg Jun 21, 2009 9:44 pm

Vota algu el k creguis mes convenien
Tornar a dalt Ir abajo
Mini

Mini


Nombre de missatges : 37
Data d'inscripció : 23/12/2008
Ubicació : Doncs ... aqui, que no hem veieu???

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 22, 2009 11:47 am

Jo estare de vacances a Lleó sunny sunny sunny

Pero si voleu voto algo xD

Q us ho passeu molt be!!!!! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 22, 2009 12:28 pm

6, perfecte; han de ser dies parells, si vull vindre.

Emm...pro una coseta... jiji...no se on cony es la plaça catalunya aixi que...:S xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
kurata

kurata


Nombre de missatges : 205
Data d'inscripció : 05/08/2008

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 22, 2009 1:53 pm

M'apunto al dia que quedeu la majoria, i si no és cap de setmana... millor, però m'és igual el dia, certament.

Salut i Força!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDc Jun 24, 2009 4:33 pm

eii! qui vingui de lluny i pilli un tren k no passi per plaça catalunya sino que vagi a sants estacio, que mu digui ja, que jo visc per alla i pillo el metro des dalla fins a plaça catalunya.. aixi que podem quedar abans alla i us hi porto. A mi el dia en principi mes igual, aixi k no voto.
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
Mini

Mini


Nombre de missatges : 37
Data d'inscripció : 23/12/2008
Ubicació : Doncs ... aqui, que no hem veieu???

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDc Jun 24, 2009 8:40 pm

Canvi de plans... segurament sere a Barna aquesta setmana, aixi q podre venir
cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
qualsevol dia hem va be, pero entre setmana millor

RAYYYY!!!! Com no saps on es pl Catalunya???? Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Genky

Genky


Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 07/08/2008
Edad : 38
Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 2:08 pm

I per reconeixe'ns portem un cartellet rotllo persona que espera en un aeroport a algú que no coneix de vista, amb Almogavers escrit? scratch

Depenent de l'hora m'apunto, pero es que durant la setmana del 6 al 10 i del 13 al 17 tinc curset de japonés... a partir de les 16:00h
Tornar a dalt Ir abajo
http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=68905
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 2:29 pm

per un dia k no i vagis no passara res jo tmb tinc auto-escola Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Genky

Genky


Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 07/08/2008
Edad : 38
Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 2:37 pm

Es que no és el mateix... lo meu són dues setmanes de merda per aprendre japonés, és un curs intensiu, o sigui, et despenges u dia i ja t'ho pots treure del cap aprendre res....

I si no, a la proxima quedada que fem (si enfem més) ja hi aniré.
Tornar a dalt Ir abajo
http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=68905
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 2:54 pm

Wenu clar... jo tmb stic fent curs intensiu...pro wenu ... si et despenjes un dia dns t'estudies del llibre nose fes el que creguis convenient
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 3:00 pm

Gen, tho pots muntar per venir al dinar i despres marxes, no?

aixi podries fer les dues coses !

Jo potser tampoc em puc kedar dspres del dinar pk estem amb les revisions dels examens, no u se.



Per cert, lo del cartellet tampoc es mala idea eh xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDj Jun 25, 2009 4:27 pm

creem un nou post per les nostres fotos... axi ens reconeixerem.
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
spok

spok


Nombre de missatges : 106
Data d'inscripció : 22/09/2008
Edad : 42

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDg Jun 28, 2009 10:23 pm

el dia 6 estare a cantabria, entre setmana imposible pq curro de 14 a 22, aixi q numes qda el cap de setmana Laughing Wink
Tornar a dalt Ir abajo
kurata

kurata


Nombre de missatges : 205
Data d'inscripció : 05/08/2008

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 29, 2009 1:08 am

La meva foto ja surt al avatar, jojojojoo, "miki el vikingo", pero no portaré el casc, ni les barbes, ni el cabell llarg
Aviam com ho fem per quedar , perque l'enquesta diu el dia 6 dilluns, pero spok no pot, no?
Data, hora i lloc, i allà ens trobem Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 29, 2009 3:55 pm

doncs si no va be, proposeu una altra data, si s'avisa amb temps no hi ha problema.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Genky

Genky


Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 07/08/2008
Edad : 38
Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..

Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitimeDl Jun 29, 2009 5:08 pm

Bé... encara queda molts dies de vacancs fins que reemprenguem els estudis o la feina Razz
Tornar a dalt Ir abajo
http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=68905
Contenido patrocinado





Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)   Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enquesta per votar el dia de la quedada a Barcelona // Plaça Catalunya (Crec que és el millor lloc)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Crec q me cargat el wow
» Quedada d'hivern o.o
» Quedada d'estiu
» Fotos nostres! per saber qui es qui a la quedada

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: