¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

NOTICIES: Jocs

2 participantes
AutorMissatge
Geoffroy

Geoffroy

Nombre de missatges : 55
Data d'inscripció : 04/08/2008
Ubicació : menjant un tauren, algun problema??

NOTICIES: Jocs Empty
MissatgeAssumpte: NOTICIES: Jocs   NOTICIES: Jocs Icon_minitimeDl Set 08, 2008 9:07 am

Tot sobre el fantastic mon dels jocs
Tornar a dalt Ir abajo
Geoffroy

Geoffroy

MissatgeAssumpte: Call of Duty   NOTICIES: Jocs Icon_minitimeDl Set 08, 2008 9:26 am

Call of Duty World at War: ( Nintendo DS/ PlayStation3 / Wii / PC / Xbox 360)

Redefineix l'experiència de la Segona Guerra Mundial, enfrontant als jugadors en els escenaris Pacífic i Europeu a enemics que no es rendeixen i que utilitzaran noves i sorprenents tàctiques per a lluitar fins a la mort. Aprofita les partides per a quatre jugadors en cooperació per a coordinar estratègies d'assalt amb els teus companys d'equip com mai fins a ara.

En aquesta nova entrega, podrem endinsar-nos en la l'experiencia de la Segona Guerra Mundial,
esperem que aquet joc tingui la mateixa asseptació que COD: Modern Warfare, en la qual recoldo que ens trobem en la guerra actual.
Aquesta entrega ens centrara aquesta vegada en l'avanç de l'exèrcit rus cap a Berlín (gener 1945 - abril 1945) i l'enfrontament en aigües del Pacífic entre Estats Units i Japó (juliol 1943 - juliol 1945).

La data de llançament oficial no ha estat publicada encara però tot apunta al fet que serà a la fi d'aquest any, coincidint amb la campanya de Nadal

Aqui teniu l'enllaç al treiler ( ray mas d'explicar com fas per fer un link )

atentament: Geo
Tornar a dalt Ir abajo
Geoffroy

Geoffroy

MissatgeAssumpte: Re: NOTICIES: Jocs   NOTICIES: Jocs Icon_minitimeDl Set 08, 2008 9:46 am

ja ho tink!!!!!!! jojoojoojoojojoo

finalment i despres d'una bona estona devant el trasto i fent probes, ja se com fer-ho. aki tenius el video de
Call of Duty: Word at War
Tornar a dalt Ir abajo
Ray

Ray

Nombre de missatges : 259
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

MissatgeAssumpte: Re: NOTICIES: Jocs   NOTICIES: Jocs Icon_minitimeDl Set 08, 2008 8:22 pm

Jejejejej, enhorabona per saber fikar links XDDDD Ya son molts anys anant de fòrum en fòrum... XD

Weno, doncs jo us recomano (mentidaaaaa XD) el joc que li fa la competència al WoW, el potser alguns que coneixereu Ragnarok Online.

Es un joc de rol, on el lvl màxim es el 99 (y el meu el tink el 89 jiji), amb moltes ciutats, i on les raids son Zones de alt lvl (a vegades masmorres, a vegades es camp obert).

Hi han hunters, priests, Mag, y blablablalba. Amb mascotes. Objectes wapos. Ah, cada dimecres i diumenge i han unes guerres entre guilds, anomenades.... omg ara no m'enrecordo... ah si! Anomenades WoE (War of Emperium), hon as d'anar al castell pasant per portals per conseguir "petar" el emperium, una gema feta d'or.

Jo vaic estgar 2 anys alla, al final em va aburrir.

En conclusio: el wow es 3 vegades millor lol!

Us passo video (personates i tot en 2D).

Que u disfruteu XDD (video de una WoE bastant recent XD) Videu

More Info: Si vuleu un server español, pilleu el Futur0, es on estava yo ^^

EDIT: .... suposo que per aixo no em caura una comdemna de 100 anys, no? XD Per promociar la competencia... LOL
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: NOTICIES: Jocs   NOTICIES: Jocs Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

NOTICIES: Jocs
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: