funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Jam Session (Organitzat per Eptackt) Dv Abr 17, 2009 12:22 am | |
| Wenu us faig un copy i past del que i a la guild per si no ho heu vist-- Si voleu contectar amb l'Enric (Eptackt) x alguna pregunta us deixu el seu correu eserras7@gmail.com
Tema JAM SESSION
Wenu es fara el diumenge 26, si tot va be, de les 11:00 a les 2:00 (dinar opcional despres) del matí. És per conèixens i tocar una mica junts els que som músics (si algu mes vol venir.. hi està convidat, pot venir despres a les 2:00 per dinar, o com vulgui) Qui vulgui que s'apunti: LLista de persones: - Eptackt - Funito - Kurata
SA DESMONTAT PROVISIONALMENT! JA QUE EREM POCS JA EM DIRA UNA ALTRE COSA L?EPTACKT!
Editat per darrera vegada per funito el Dc Abr 22, 2009 1:52 pm, editat 1 cop en total | |
|
kurata
Nombre de missatges : 205 Data d'inscripció : 05/08/2008
| Assumpte: Re: Jam Session (Organitzat per Eptackt) Ds Abr 18, 2009 3:14 am | |
| Eptackt, posa un lloc facilet per arribar,que no recordo ni el poble a on anem, i un cop alla ja ens movem i anem al local | |
|
Ledra
Nombre de missatges : 323 Data d'inscripció : 04/08/2008 Edad : 31 Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD
| Assumpte: Re: Jam Session (Organitzat per Eptackt) Ds Abr 18, 2009 12:21 pm | |
| Jo en teoria podre venir pero no ho se alomillor kedu amb els meus amiks ya vuremmmm.Pero nose vigna ens veiemmm. | |
|
funito
Nombre de missatges : 367 Data d'inscripció : 29/09/2008 Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar
| Assumpte: Re: Jam Session (Organitzat per Eptackt) Ds Abr 18, 2009 2:49 pm | |
| Avera explicu ell aki no es conecta massa k diguesim x tan alguna pregunta k tingue x aixo e deixat el correu.. avera en teoria ell ho volia fer a Mataró en el seu local val! llabors i a un petit incident que ahir no es va fer el comiat xq va ploure i si es fa es fara la setmana que be ho sigui k no assegurem anar massa b xDDD po wenu parleu a amb elll per el correu | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Jam Session (Organitzat per Eptackt) | |
| |
|