¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya

Ir abajo 
+4
kurata
funito
Mumpo
Genky
8 participantes
AutorMissatge
Genky

Genky


Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 07/08/2008
Edad : 38
Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 12:29 am

Doncs buscant la web d'almogàvers pel google m'he trobat amb el forum del wow oficial, on es veu que també hi ha un clan que es diu com el nostre... pero el més preocupant és el contingut. A mesura que llegia se m'encenia un odi intens per dins del cos cap al poble veí...

http://forums.wow-europe.com/thread.html;jsessionid=7AFF152CFBCFB4B04E498603575207D1.app06_02?topicId=1153345826&sid=4&pageNo=1

Llegiu i opineu vosaltres mateixos els comentaris de la gent que entra per curiositat...

PD: el més graciós és el comentari, d'un que diu que les primeres escriptures catalanes aparèixen el 1910 XD
Tornar a dalt Ir abajo
http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=68905
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 1:14 am

la gent no en te ni p.uta idea de res del que pasa i parla massa...
em fan fastic...
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 1:19 am

jajajajaj les primeres escriptures el 1910 jajajaj i jo vaig neixer el selge 5 a.C
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 1:26 am

Lol mel llegiria tot pero aix de estudiar dma segur k mel llegeixo tot inga u sentu Wink
Tornar a dalt Ir abajo
kurata

kurata


Nombre de missatges : 205
Data d'inscripció : 05/08/2008

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 3:46 am

És penós , sempre amb la mateixa història ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 3:14 pm

és molt trist, però ja no ens hariem de sorprendre, hi ha tal ignorància sobre el català.... si a la Universitat de Barcelona hi ha professors que no saben català!!! que voleu?!

Per això aqui tots a parlar català!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 10:23 pm

Lol vaya gent mes penosa la veritat parlar amb una guild catalana català no molesta a ningú pero sempre i a algu k toka els opus ..penos.
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDj Nov 20, 2008 1:47 am

Fuas! ya ves **** TeleMadrid i COPE com enchufan de mentides als españols.... ens tenen rabia pero no saben pq aixo es lu pitjor! Sort que van tancar el post k sino aixo es lia mes que no pas quan l'illi et mata del primer toc amb un bola de las sombras chucnorriana de 678k de mal x segon durant 1h que perdura dspres de la mort.
Tornar a dalt Ir abajo
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 11:22 pm

.... Sense comentaris.... Només penós.... La gent com pot ser tan idiota?

PD: Primer document al 1910=Aquet paio es un ***paraula censurada per Mumpo! el anti-spam! xD***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -_-
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDs Des 06, 2008 12:01 pm

Jejejejeje ja els hi dire alguna cosa... ah no que han tancat el forum.... bueno jo al oficial vaig en process de crearne una de catalans.



PD: Soc el seruhian powa! xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDg Des 07, 2008 12:01 am

aki apareix gent nova i jo no m'entero,....

Wuola Aelfric XD!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDl Des 08, 2008 4:05 pm

UOH Seruhi que fots aqui????????????????????????????????
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDl Des 08, 2008 10:57 pm

SERUHIIIIII???

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
SALVASE QUIEEEN PUEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! xddddddd

ya te donat permisos xd
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
Aelfric

Aelfric


Nombre de missatges : 164
Data d'inscripció : 06/12/2008

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDl Des 08, 2008 11:25 pm

oh? per fi algú ha après a donar permisos? moolt beee! anem millorant xD
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDl Des 08, 2008 11:31 pm

Aelfric = Seruhi XD

Wale XDDDD

No mentero massa ultimament , jajaj
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitimeDt Des 09, 2008 1:51 am

aah, per fi algu es dona conta que existeix un tema que s'anomena PERMISOS? xdddd
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
Contenido patrocinado





Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya   Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Clarissima discriminació al wow oficial cap a la nostra pàtria, Catalunya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: