¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ir abajo 
+2
Hectorius_I
Ray
6 participantes
AutorMissatge
Ray

Ray


Nombre de missatges : 259
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : En el fondo el mar matarile rile rile

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDl Set 29, 2008 2:51 pm

Felicitats Miki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XDDD No es el teu cumple pro wenoXDDDDDDD

Que en fasis mes, i mesi mes, fins quew et converteixis en fiambre U.U
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.Commolamatarhordes.com
Hectorius_I

Hectorius_I


Nombre de missatges : 86
Data d'inscripció : 01/09/2008

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDt Set 30, 2008 12:11 am

FELICITATS MIKEL!!! lol! drunken drunken drunken
Tornar a dalt Ir abajo
Mumpo
Admin
Mumpo


Nombre de missatges : 327
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 31
Ubicació : Davan l'ordinador (O.o)!!

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDt Set 30, 2008 12:44 am

felisitaaaats! i ya de pas felis aniversari... (daki a k et pasis pel forum...) xD
Tornar a dalt Ir abajo
https://wowalmogavers.forocatalan.com
kurata

kurata


Nombre de missatges : 205
Data d'inscripció : 05/08/2008

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDc Oct 01, 2008 7:33 am

Jajajajja, gràcies, però no m'en recordava ni jo.
Quan m'ho heu dit, jajaja, he trucat a la mare, aviam com estava, i m'ha felicitat també (les mares si que se'n recorden, jojojo)
Vinga nanos, Salut, i Força !!
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDj Oct 02, 2008 2:41 pm

Bé, una mica tard..... però....

FELICITATS xD

(Les mares sempre s'enrecorden de tot , per sort , jajaja)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitimeDj Oct 02, 2008 6:51 pm

Be tmb una mika mes tard pero FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aujourd'hui day 29 de septiembre de 2008 es el sant del Kurata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: