¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Crec q me cargat el wow

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Sokaro




Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/03/2010

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDc Mar 24, 2010 12:03 pm

jo normalmente comence a jugar al wow desd el launcher, i crec q ara se ma actualisat i no puc entrar aquest mati, li pasa aco a cap mes?
q magregue a messenger cap che, q no puc entrar al wow Winters_Sokaro@hotmail.com
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDj Mar 25, 2010 10:30 pm

Wuola, suposu k ets nou a la guild, jo ja fa un temsp k no entro.

Jo el problema k tinc esk no puc intsalar la ultima actualitzacio, la 3.3.2

Pro, pot ser k se thagi actu. mes del compte, seria millor k no entressis amb el launcher. En cas d'haverte passat suposu k tocara reinstalar, pk amb el repair no crec k ho solucinis...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
kurata

kurata


Nombre de missatges : 205
Data d'inscripció : 05/08/2008

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDs Mar 27, 2010 7:24 pm

Al wow s'entra executant wow.exe
Si no, se t'actualitza sol (a menos que le teu firewall ho detecti i et demani el permis i li deneguis)
Si se t'ha actualitzat a un partxe superior, tens un problema que jo no sé arreglar, si no és desinstalant i tornar de 0.
Em sap greu, pero.. no se com tornar enrera partxes.
Txell, no et funcionen els partxes ? has provat de fer com posa a ...
https://wowalmogavers.forocatalan.com/general-f5/el-server-ha-canviat-el-partxe-a-la-versio-332-t179.htm
??
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDg Mar 28, 2010 11:13 pm

si que ho he provat, de totes les maneres k se, pro en l'últim moment sempre em posa k no pot crear la carpeta uninstall, em va passar el mateix amb el parxe anterior, vai fer repair i es va solucionar, però amb aquest últim no hi ha manera. No se que fer...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDl Mar 29, 2010 11:37 am

Escolta (Soc el Epty desde casa en Funu xDD) Diguem cuan obres el wow abans de entrar, a sota a la esquerra quina versió posa que tens del wow tot complet, i assegurat de tenir el realmlist ven posat. Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitimeDt Mar 30, 2010 12:44 am

Ei Epty! ^^

A dalt a l'esquerra quan obro el launcher em posa k tinc la 3.3.0 11159

Lo del realist diria k tinc posat el del molton, pro ho hai d mirar be.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Contenido patrocinado





Crec q me cargat el wow Empty
MissatgeAssumpte: Re: Crec q me cargat el wow   Crec q me cargat el wow Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Crec q me cargat el wow
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: