¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Estem treballant per millorar la presentació del fòrum.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDj Maig 07, 2009 10:16 pm

Buenu air air va ser un dia gran.Barcelona passa a la final de la Champions juas air em vaig kedar sense dits veien el putu Barça k al final va i guanya a l'ultim minut avien d'esperar seran cabrons!xDDD.INIESTAAAA EL PUTU AMUUU!EL SALVADOR DE L'EKIP JAJAJA

Bueno la bona noticia eske van passar i k ara espera el manchester.Bah el manchester ki koneix el manchester??xDDDD

Buenu s'accepten porress!

La meva es a favor del Barça esklar XD.Smile

Barça:4 Manchester:2
Si algu vol apostar diners o algu k aposti jo si guanyyu em komformo rienme de tota la gent k a perdut xDDDDDD.Si voeu apostar diners apostem i ya.

ENS VEIEM!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDv Maig 08, 2009 2:01 am

Diners i un cuerno jo m'aposto la sele!

Barça: 3 - Manchester:1
Tornar a dalt Ir abajo
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDv Maig 08, 2009 11:39 pm

jo la sele no me la jugaria eh xD

per cert jo no aposto !
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDs Maig 09, 2009 10:22 am

Booo Txell ets una gallina Razz auries de apostar km tots xD
Tornar a dalt Ir abajo
Ledra

Ledra


Nombre de missatges : 323
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 30
Ubicació : Calle manzana numero pera 2 piso sin escalera.LOL.XDDD

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDj Maig 28, 2009 1:25 am

LEELEELELELELELELELELEL.EO EO EO ESTO ES UN CHORREO!

BARÇAAAAAAAAAAA JAJJAAJAJJAAJ 2-0 A GUANYAT TRIPLET TRIPLET TRIPLET!!!HA FET HISTORIA!!!!!!!!!!!!!!!UEEEEEEEEEEEE!!!JAJAJAJAJAJAJAJ!!!!AIXO ES UNA BOGERIA XDDDDD
2-0 2-0 2-0 VAYA **** LOKURA!!!!JAJAJA NO E POGUT ANAR A CANALETES KINA PUTADAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

BUENU ENS VEIEM DINS!!!!!!!

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
funito

funito


Nombre de missatges : 367
Data d'inscripció : 29/09/2008
Ubicació : Si , entra tot recte dspres gira a la dreta puja 2 pisos truca a la porta i torna a baixar

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDj Maig 28, 2009 3:29 pm

Yeeeah! Visca el Barça i Visca Catalunya

-Ole le Ola la ser del Barça és el millor que hi ha!

-Ese portugués HIJOPUTA és!

-Guti Guti Guti Maricón Maricón Maricón

-La Copa en Roma , que Guti me la coma!

-Tot el camp, és un clamp.....!

- Copa, Lliga i Champions! Oi quina passada tres d'una tacada, una temporada per emmarcar! Títols culers 1, 2 , 3! Potser no torna a passar mai més! Copa, Lliga i Champions! Tengo tres de todo coche, casa y rollo y los trios se me dan muy bien! Igual que a mi! Que és llegir? Salta a la vista que estoy muy feliz! Copa, Lliga i Champions! Qui s'enrecorda ara de tot l'any passat, dels problemes del president! Títols culers 1, 2 ,3! I Laporta responde otra vez! Copa, Lliga i Champions!
Tornar a dalt Ir abajo
Genky

Genky


Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 07/08/2008
Edad : 38
Ubicació : ><)))(º3 ..oºO_Oºo..

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDj Maig 28, 2009 4:59 pm

VOLEM UN TABARDO BLAUGRANA JA!! I SI POT SER AMB L?ESCUT DEL BARÇA!!!! CAGUN PUYOL PER POC QUE MARCA!!!!
super 3 fiuuuuuuuuuuuuuuu!
Tornar a dalt Ir abajo
http://forums.ccrtvi.com/viewtopic.php?t=68905
Txell

Txell


Nombre de missatges : 388
Data d'inscripció : 04/08/2008
Edad : 33
Ubicació : em.... crec que m'he perdut.....

Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitimeDl Jun 01, 2009 2:04 am

si si el puyol casi marca... pero k cullons feia alla adalt atacant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? despres a correr cap abaix k casi no arriba a defensar xD

kin patir xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/txell_graf
Contenido patrocinado





Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.   Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Roma.L'ultim minut.Manchester-Barça.Accepten porres.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Inicial :: Off-topic-
Canviar a: